Danhostel Svendborg // Vestergade 45 // DK-5700 Svendborg // +62 21 66 99 // dk@danhostel-svendborg.dk // CVR-nr. 3305 8373
Saml dine nære til Svendborgs bedste brunchbuffet
Vi er centralt placeret i Svendborg og har god skiltning, så vores selskabslokaler er både nemme at finde og lette at komme til med offentlig transport og bil. Når du vælger vores brunch, kan du også benytte vores gode udendørsområde med græsarealer og bænke, når I skal have frisk luft eller børnene skal ud og lege.
Alle de lækre retter på vores brunchbuffet er hjemmelavede af vores dygtige køkkenpersonale, med fokus på friske råvarer af høj kvalitet. I er sikret en brunch i særklasse, hvor alle går mætte fra bordet og hvor der altid er anretninger til enhver smag.
Hos vandrerhjemmet Danhostel Svendborg kan du samle dine nære til en brunch i uhøjtidelige og afslappede rammer, hvor I kan sænke skuldrene og nyde hinandens selskab. Vi sørger for opdækning og den gode forplejning, hvorefter i selv hjælper til med afrydning under og efter brunchen. På den måde bestemmer i selv tempoet, imens vi står for at byde på byens bedste brunch. Ønsker I at have ekstra personale til afrydning, står vi selvfølgelig klar til at finde en fleksibel løsning, der passer til jeres selskab.
Vi glæder os til at byde dig og dine gæster velkommen til vores fine lokaler, hvor I vil få en hyggelig eftermiddag med byens bedste brunchbuffet.
Kuvertpris: kr. 235,-
Maden
Alt vores mad er hjemmelavet. Vi bruger hvis muligt kun friske råvarer og årstidens frugt og grønt.
Opdækning
Når I holder fest hos os, sørger vi for opstilling og opdækning af borde med basis bordpynt. Vi sørger ligeledes for oprydning og rengøring af lokalet efter festen.
Service på dagen
Vi stiller køkkenpersonale til rådighed, de laver maden og sørger for opvasken. Vi beder vores gæster om at være behjælpelige med afrydning under og efter maden. Ønskes serveringspersonale eller anden hjælp, kan dette tilkøbes.
Anretning
Vores brunch serveres altid som buffet. Drikkevarer hentes som selvbetjening fra seperat bord og køleskabet. Ønskes dessertvin, hedvin eller spiritus afregnes dette pr. påbegyndt flaske – rester udleveres, når festen er slut.
Kuvert-antal
Generelt gælder det at der skal bestilles minimum 30 voksenkuverter. Fester i konferencen er dog minimum 40 voksenkuverter.
Festens varighed
Bruncharrangementer har – som udgangspunkt – en varighed på 3 timer. Der er selvølgelig mulighed for forlængelse ved tilkøb af flere timer.
Afbestilling
Hvis I er nødsaget til at afbestille jeres arrangement, vil vi til enhver tid bestræbe os på at udleje lokalerne til anden side. Lykkes dette ikke, er vi nødsaget til at fakturere et afbestillingsgebyr. Ved afbestilling 6 mdr. før arrangementet faktureres et administrationsgebyr på 100 kr. Ved afbestilling mellem 6 mdr. og 60 dage før arrangementet faktureres 50 % af det totale beløb. Ved afbestilling mindre end 60 dage før arrangementet faktureres 100 % af det totale beløb. I kan justere deltagerantallet indtil 8 dage før festen.
Betaling
Ved bekræftelse af reservationen betales et depositum på kr. 2.500,- Senest 8 dage før arrangementet indbetales den samlede kuvertpris. Drikkevarer der ikke er inkluderet i kuvertprisen afregnes efterfølgende. Betaling sker via bankoverførsel. Det tages forbehold for prisændringer.
Børn
Hos os spiser børn i alderen 2 til 12 år til halv pris.
Brunch
Buffet
- Æggemuffins m. tomat og brunchpølser
- Tigerrejer m. avokado og artiskok
- Lakserilette m. salat, dressing og ristet rugbrød
- Amerikanske pandekager m. ahornsirup
- Croissant m. hønsesalat
- 3 slags pålæg
- Butterdejspakker m. spinat og feta
- Kyllingeroulade m. basilikum, soltørrede tomater og mozzarella
- Frikadeller
- Grønsagstærte
- Græsk yoghurt el. chiagrød m. frugt kompot
- Ostefad m. hjemmelavet rygeostsalat
- Brunsviger
- Frugtfad
- Hjemmelavet knækbrød og boller
- Diverse brød og smør
- Kaffe & the