Fest menu

  • Pris pr. kuvert kr. 399,-
  • Natmad pr. kuvert kr. 79,-

FORRETTER

(vælg 1 slags)
  • Fiskesouffle m. basilikumcreme og lakserogn
  • Sandart på bund af bønner og mandler m. soja og ingefær marinade
  • Carpaccio på rucolabund m. oliven og parmesan
  • Laks m. citrongrønt og dilddressing

HOVEDRET - KØD

(vælg 2 slags)
  • Oksefilet
  • Lammekølle
  • Fyldt el. marineret kalkunbryst
  • Vildsvin
  • Kryddermarineret kalveculotte
  • Kyllingebryst

HOVEDRET - SAUCE

(vælg 1 slags)
  • Bearnaisesauce
  • Rødvinssauce
  • Whiskysauce
  • Svampesauce
  • Flødesovs m. pikantost

HOVEDRET - TILBEHØR

(vælg 5 slags)
  • Græske kartoffelbåde
  • Flødekartofler
  • Pommes Anne
  • Kartoffel roulade
  • Tomatsalat
  • Broccolisalat
  • Hvedekernesalat
  • Timiansauterede grøntsager
  • Marinerede bønner
  • Nøddesalat
  • Æble, abrikos, gulerodssalat
  • Tzaziki

DESSERT

(vælg 1 slags)
  • Hjemmelavet is
  • Citrontærte
  • Gateau Marcel
  • Nøddekurv m. frugt og kanelcreme

Pålægsbuffet

(vælg 1 slags)
  • 3 slags pålæg og brød
  • Luksussandwich
  • Chili con carne
  • Suppe m. brød
  • Frikadeller m. kold kartoffelsalat

Til buffeten serveres hjemmebagt brød

fest-img

FESTER

  • MADEN

    Alt vores mad er hjemmelavet. Vi bruger hvis muligt kun friske råvarer og årstidens frugt og grønt.

  • OPDÆKNING

    Når I holder fest hos os, sørger vi for opstilling og opdækning af borde med basis bordpynt. Vi sørger ligeledes for oprydning og rengøring af lokalet efter festen.

  • SERVICE PÅ DAGEN

    Vi stiller køkkenpersonale til rådighed, de laver maden og sørger for opvasken. Vi beder vores gæster om at være behjælpelige med afrydning under og efter maden. Ønskes serveringspersonale eller anden hjælp, kan dette tilkøbes.

  • ANRETNING

    Hovedretten og natmaden serveres altid som buffet, men det kan variere om forretten og desserten portionsanrettes eller serveres som buffet.
    Drikkevarer hentes som selvbetjening fra separat bord og køleskabet.
    Ønskes dessertvin, hedvin eller spiritus afregnes dette pr. påbegyndt flaske – rester udleveres, når festen er slut.

  • KUVERTANTAL

    Generelt gælder det at der skal bestilles minimum 30 voksenkuverter. Fester i konferencen er dog minimum 40 voksenkuverter.

  • FESTENS VARIGHED

    Festarrangementer har en varighed på 8 timer.
    Frokost- og receptioner 4 timer, med mulighed for forlængelse med 2 timer ved bestilling af kaffe/te og kage.

  • AFBESTILLING

    Hvis I er nødsaget til at afbestille jeres arrangement, vil vi til enhver tid bestræbe os på at udleje lokalerne til anden side. Lykkedes dette ikke, er vi nødsaget til at fakturere et afbestillingsgebyr. Ved afbestilling 6 mdr. før arrangementet faktureres et administrationsgebyr på 100 kr.

    Ved afbestilling mellem 6 mdr. og 60 dage før arrangementet faktureres 50 % af det totale beløb. Ved afbestilling mindre end 60 dage før arrangementet faktureres 100 % af det totale beløb. I kan justere deltagerantallet indtil 8 dage før festen.

  • BETALING

    Ved bekræftelse af reservationen betales et depositum på kr. 2.500,-
    Senest 8 dage før arrangementet indbetales den samlede kuvertpris.

    Drikkevarer der ikke er inkluderet i kuvertprisen afregnes efterfølgende.

    Betaling sker via bankoverførsel.

    Det tages forbehold for prisændringer.

  • BØRN

    Hos os spiser børn i alderen 2 til 12 år til halv pris.